دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

هر چند در صورت صعود بعنوان تيم اول، پرسپوليس مي‌توانست روز سوم خرداد ماه و در تهران پذيراي حريف مرحله يك هشتم نهايي خود در اين مرحله از رقابت‌ها باشد، اما به هر حال براي تيمي كه با هدف و برنامه در بازي‌ها حاضر باشد، هيچ تفاوتي نخواهد داشت كه در خانه از رقبايش ميزباني كند، يا در زمين حريفان به مهماني برود.

در بازي‌هاي حذفي جايي براي اشتباه وجود ندارد و هر تيمي بايد با قدرت برابر حريفش به ميدان رفته و هيچ چيزي را به قضا و قدر نسپارد.

بي‌شك سرخ‌ها كه امسال در عرصه فوتبال داخلي نتيجه نگرفته‌اند، بايد متفاوت بودن خود در آسيا را تمام و كمال به اجرا بگذارند و با طرح و نقشه از پيش تعيين شده، نسخه پيروزي بر هر حريفي را بپيچند.

گرچه حريف مرحله حذفي آنان، الاتحاد نيز تيمي شناخته شده با بازيكناني مطرح به حساب مي‌آيد، اما اگر قرمزهاي پايتخت هوشيار عمل كنند و استحكام دفاعي‌شان را بالا ببرند، مي‌توانند حريف عربستاني را نيز در دام خود اسير سازند.

يقينا الاتحاد قوي‌تر از تيم الهلال نيست و پرسپوليس با توجه به روحيه تيمي و انگيزه بازيكناني كه مي‌خواهند با ارائه بازي‌هايي خوب، دل هواداران تيم‌شان را شاد سازند، مي‌تواند در جده عربستان نيز پيروز ميدان باشد.

در بازي با الشباب امارات، كاپيتان علي كريمي بازهم بزرگي كرد تا نشان دهد كه حضورش در ميدان، وزنه روحي بزرگي براي سرخ‌ها به حساب مي‌آيد.

جدا از بحث فني كه كريمي مي‌تواند با يك حركت رو به جلو و پاس‌هاي طلايي، بازيكنان تيمش را در موقعيت گلزني قرار دهد، حضورش در زمين نيز نقطه اطمينان مصطفي دنيزلي است تا او با قائل شدن آزادي عمل براي كاپيتان تيمش، وحشت را به قلب حريفانش بيندازد.

خوشبختانه در حال حاضر نيز «ايمون زائد» حسابي با سبك و نوع بازي علي كريمي هماهنگ شده است تا با جايگيري مناسب در بين خطوط دفاعي حريفان، از پاس‌هاي كريمي نهايت بهره را بعمل آورد.

از اين منظر حتي اگر كريمي در زمين راه برود، پرسپوليس مي‌تواند از وجود او نهايت استفاده را داشته باشد و بي خود نيز نبود كه در بازي تهران با الهلال عربستان، دنيزلي كاپيتان تيمش را با وجود دور بودن از شرايط آرماني، تا پايان بازي در زمين حفظ كرد و بعد نيز تمام قد به دفاع از وي پرداخت و گفت؛ كريمي در يك لحظه مي‌تواند هر نتيجه‌اي را عوض كند.

از اين منظر، پرسپوليس بايد از تجربه كاپيتان تيمش در مصاف با الاتحاد كمال استفاده را بعمل آورد، بويژه در شرايطي كه امروز همدلي بيش از گذشته در بين سرخ‌ها موج مي‌زند.

جاي بسي خوشحالي است كه مصطفي دنيزلي نيز اين روزها صحبت از قهرماني در آسيا به ميان آورده است، اگر در نظر بگيريم كه اين مربي با تجربه ترك واقع‌گرايانه به عملكرد تيمش نظر دارد، بايد اميد داشت كه پرسپوليس با تداوم روند رو به رشد خود در اردوي دوبي، در شرايطي خوب به مصاف تيم الاتحاد در بازي سوم خرداد ماه برود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<